Black Diamond - TEA

听过的最有氛围的小黄歌,,,
歌词真的不是很黄,,,大概,, 肯定没有lollipop luxury那么黄啦
为什么就感觉很羞耻呢😱

Don’t know why you gotta move like that
不知道你为什么在我面前
In front of me
那样婀娜移动
It’s like you’re trying undress
仿佛你在试着为我的身体,my body
褪去衣裳
without touching me
而不用触碰我
You’re so smooth you got me
一切都那么顺利,你让我
provin’ that you’re some kind James Dean
感觉像是詹姆斯迪恩在挑逗我
Come over here
过来这里
Come over here
快过来这里
Come over here
快过来啊宝贝儿
Come and act like you want it dear
来做你想做的事情吧亲爱的
You’re so good
你是如此的棒
You’re so bad
又如此的讨厌
It’s ugly
好羞耻啊
I’m so sad
我好难为情
that you’re wanted
你居然想要与我缠绵
in these lands
而且就在这里
You’re like a black diamond on my hand
你就像是我手中的一块黑宝石
A black diamond
一块黑色的宝石
On my hand
在我的手上

评论

热度(1)