River of Gold - Daniela Andrade

分享歌词:
Say you're back,
你说你已归来,
Say you're good,
一切安好,
That words can fly,
流言蜚语里,
Misunderstood,
误解缠绕,
And we can take hold of the past,
而我们尚能把握往昔流韶,
When things were nice,
彼时岁月静好,
And I knew,
我都知道,
I was loved, skies were blue,
我们沐浴于爱河, 云阔天高,
And we shared the things that we had,
我们共享生命中所有的珍宝,
But I've made the same mistakes twice,
然而我两次在同一个地方跌倒,
I'm done with trying to play nice,
早已受够了曲意逢迎假装友好,
Since you said I'm all wrong,
你说我全盘皆错,
I'll do in a right,
那我便亡羊补牢,
And I'll leave you to your sorrows at night,
留你在长夜与悲伤拥抱,
You left me down,
你弃我而去,
On my knees,
当我身陷沟壕,
Now it's my turn,
而今轮到我,
To watch you plead,
冷眼来看你祷告,
So cry me a river of gold,
来吧, 把你的悲伤逆流成金色浪涛,
I'll buy you jewels,
我会为你购买珠宝,
I'll buy you greed,
满足你贪婪的偏好,
The kind that fools like you believe,
愚昧如你才会相信,
Can get you a better man's soul,
它们能让你的灵魂更崇高,
Cause I've made,
因为我,
The same mistake twice,
一再在同一个地方跌倒,
I'm done with trying to play nice,
不愿再自欺欺人假装美好,
Since you said I'm all wrong,
你说我万般皆错,
I'll do in a right,
这次我亡羊补牢,
And I'll leave you to your sorrows tonight,
留你在长夜与悲伤拥抱。

 (来自@网易云音乐)

评论